Nákup hygienických prostředků a produktů k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup hygienických prostředků a produktů k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00009363
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00009363
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 04. 2023 10:17
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
18. 04. 2023 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu hygienických prostředků a produktů k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadované položky jsou nezbytné k zabezpečení provozu laboratoří. Musí být kompatibilní s již nainstalovanými zásobníky a dávkovači TORK v laboratořích , aby bylo možno daný materiál do těchto zásobníků a dávkovačů vložit. – viz. podrobný popis: Tork Express extra soft jemné papírové ručníky - specifikace – 30 balení celkem; Prémium, multifold,H2, barva bílá (21 x 100 ks/bal), produkt 100297. Tork Mini tekuté mýdlo jemné - specifikace – 30 ks celkem; S2 systém, 475 ml; produkt 420502. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30-ti pracovních dnů po podpisu KS poslední smluvní stranou a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín . Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) – výpis z OR a výpis z živnostenského rejstříku. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Kód z číselníku NIPEZ
33763000-6
Název z číselníku NIPEZ
Papírové ruční utěrky
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
33763000-6
Název z číselníku CPV
Papírové ruční utěrky
Název předmětu
Papírové ruční utěrky
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 10:36 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
05. 06. 2023 13:28 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 06. 2023 13:28 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 04. 2023 12:50 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
05. 04. 2023 10:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |